Hahahah

Hejsan!
Igår gick ja på bio och såg Sanctum 3D med Linda å Thäss! Riktigt bra film, sjukt coolt att se i 3D eftersom jag aldrig gjort det förr xD
Väl nere i Tumba så hittade jag en lagom full Carro ;o och med lagom full menar jag AS packad.. Shiit asså, hon vah verkligen dygnrak så ja fick hjälpa henne till bilen där hennes Pojkvän och hans kompis kom och hämta henne, men det fanns ett problem.. Polisen stod precis vid dom så jag fick typ slänga in henne så dom inte såg att hon vah full ;o inte bra.. Hahah, neej men de vah kul..
Just nu håller jag på att ladda ner THE O.C. säsong 1-3 och ska kolla på de ikväll me Jenny ... Vene vad jag ska göra idag, tänkte dra iväg och kolla lite affärer med tvillingarna men orkar faan inte, min rygg har blivit värre ;o inte bra och jaa, jag orkar bara inte xD Men nu ska jag ta hand om min katt om sitter och skriker som en galning..
Pusspåer!
- Min bebis♥♥ (Dålig bild ja vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback