Äntligen hemma!

Hejsan.. När jag kom hem från gymmet idag så hoppade jag in i duschen sen så ringde wikkan och sa att vi skulle möta linda och thäss nere i tumba så de var bara att fixa sig på typ 7min eller något.. Men vi kom precis till busshållplatsen när bussen kom.. Haha tur vi har xD vi mötte linda och thäss nere i tumba och drog till salem för vi hade inge bättre för oss och träffade deras kusin kim.. Han tog me oss in till deras typ fritidsgård men det var as tråkigt där så vi drog istället.. Ska kanske dit imorgon oxå men får se vah wikkan vill.. Fick vänta på bussen nere i tumba typ 30min och är äntligen hemma.. Skönt som fan, nej nu ska jag sova för jag är skit trött.. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback