Alla hjärtans dag!

Sorry att jag inte skrevigår men jag hade inte tid.. Först så vaknade jag med världens jävla mensvärk sedan så satt jah bara i soffan och försökte få bort den.. senare på dagen messa wikkan mig och kolla om jag skulle med till gymmet så jag drog dit men faan vah det var jobbigt att träna med mensvärk, svettades dubbelt så mkt och skit -.- Inte kul, när jag kom hem så hoppa jag in i duschen och sen gick jag upp och la mig medans jag läste.. Så aah, orkade verkligen inte fixa fram någon dator.. Världens sämsta dag idag asså, först är jag skit trött när jag vaknar och har mensvärk som bara den, sedan så får man sta ute i kylan i typ 30min för att vänta på bissen ner till Tumba.. När jag väl är nere i Tumba så säger Michis att hennes buss inte kommit så jag väntar på henne och får stå i Tumba och vänta i typ 40min tills jag fick damp och orkade inte vänta på henne längre så jag drog till skolan istället.. Nu har nyss haft lunch och ska ha matte sen drar jag faan hem för orkar inte va i skolan med mensvärk..
Måste dra lektionen har börjat..
Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback