True Colors

Hejsan!
Sorry för inget bloggande på två dagar men har haft fullt upp och har även nt haft tillgång till dator =/ och min mobil har fuckat sig lite så har nt kunnat blogga genom mobilen heller -.- men iallafall
kom hem för en stund sen från danne ( en gammal polare vi umgicks med när vi var yngre så nu har vi börjat snacka med honom igen och F.A.N vah snygg han blivit (a) Muuums ) med wikkan å Jimmy, satt där en stund och så. Men sen så kom en dryg jävel som ja och wikkan har bråkat med å drog ner på hela stämningen så vi drog hem istället. Vah nere i tumba idag oxå för Linda skulle kolla efter något hon kunde ha på sig imorgon å köpte även sprit tills imorgon!
Ska lägga mig å kolla på GLEE å sen sova.
Brudarna kmr hem till moi imorgon så sa vi fixa oss å skit sen blire R.Ö.Ö.J :D It's fucking nyår imorgon!
Men bloggar nog mer imorgon om jag har tid å så :)
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback