Trååkigt

Ooops, hade helt glömt bort å skriva i bloggen men har ändå nt varit hemma dom senaste dagarna så tror ändå nt jag hade skrivit så mkt :P
Sitter just nu hemma hos Linda med henne och Shaii och har absolut ingeting att göra :O har damp för att det är så jävla tråkigt.. har lust att slå sönder något just nu. (ADHD - tror fan de) hahah
Neej, men försöker få wikkan att hitta på något med mig men aah..
Skulle till Tumba C idag med tjejerna för att kolla mellandagsrean men det vah stängt pga stömmarbrott från inatt -.- Skit oxå, ja som ville ja nya kläder.. får hoppas på att det är öppet imorgon
Ska typ sova hos wikkan idag så får lite mer tid med henne, vi har nt varit med varandra på ett bra tag så de e juh goood.
Längtar som fan till nyår, då blire röööj som f.a.a.a.a.a.a.n :D
neej, nu ska dampa så vi kan hittapå något
Pusspåer!
- jag på julafton!

Kommentarer
ABSOLUTEELIN

vad snygg du är bruden!!

läget med dig? :)

2012-03-05 11:58:33
URL: http://absoluteelin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback