Seriöst bloggande nu

Hejsan!
Nu ska de fanimej bli seriöst bloggande framöver!
Märker att jag är riktigt jävla jävla dålig på de men ja nu ska de bli skärpning!
Ska börja med lite nya saker på bloggen oxå som t. ex som dagens outfit?! dagens låt?! hiss å diss?! och kanske några saker till.. Vi får se vad som kmr upp :)
Ska nog även göra en ny header och så
nu får det bli skärpning!
Iallafall, nu är det bara 4 dagar kvar till jul ^^ Happy faaaace
är nt en klar med alla julklappar, har kvar julklappar till tjejerna kvar men de blir på fredag
Imorgon får jag jullov, äntligen
Fick även reda på att jag fick G i matten idag, jävligt glad för de.. E nt så jätte bra på matte, eller själva verket är att jag nt anstränger mig, på något av ämnena i skolan.. Får skärpa mig med de efter jullovet. Är juh bara 1 1/2 år kvar tills jag tar studenten.. Faaaaaan vah jag längtar.
Neej, nu måste jag fixa annat så seriöst bloggande blire imorgon :)

- min baby 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback