Kom precis hem

Hejsan!
Kunde nt blogga igår eftersom jag nt hade någon data, så syrran fick slänga in ett itet inlägg.. Har nt kunnat fixa bloggen heller för den delen eftersom jag har fllt upp nu innan jul, men det kmr.. Jag lovar :)
Kom nyss hem från stan, jag och Linda mötte hennes pojkvän som kommer hem till julen. Han bor annars i Kalmar för han pluggar där :P Men aah
Imorgon ska jag iväg till stan med tjejerna och handla dom sista julklapparna. Sen blire ett litet julfirande hemma hos wikkan, bara vi tjejer :) Myyyys
Måste även plugga det sista jag har i skolan för att kunna få ett betyg :O Åherregud
Nej, men får ta tid å fixa bloggen lite mer så får vi hoppas att det blir bra
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback