Meeeeeer

Hejsaaan!
Skolan börjar närma sig och sommaren börjar ta slut så nu blire mer bloggande :)
Sitter just nu i köket och gör absolut ingeting, kom nyss hem från ängen där jag varit med tjejerna å kollat på lite fotboll. Kanske ska supa idag eller så blire att göra det imorgon, får se är så jävla trött.. Att gå och lägga sig vid halv 6 och vakna vid 1 är ingen favorit direkt men aah..
har fan inget att berätta, har inte hänt ett skit under sommaren så de är faktiskt skönt att skolan börjar snart och jag längtar om jag ska vara ärlig! Skolan börjar den 24 så har väl typ 1vecka kvar av sommarlovet? Iallafall, ska supa mig så jävla packad innan skolan börjar så man har gjort något :P
Vah på fest med storebror i fredags och igår så gjorde jag ingeting, vah med thäss å jonish för att dom andra åkte på någon bil grej och jag fick nt följa med eftersom jah och min kille (ex) har gjort slut så han ville nt ha med mig :( Tråkigt att man nt fick följa med men har inge annat val än att lyssna på honom eftersom han körde bilen.
Neej, men nu ska jag göra annat
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback