Jag lever!

Hejsan!
Var ett tag sen jag skrev, men har haft fullt upp ungefär med vänner, pojkvännen å annat!
Har varit lite upp å ner mellan mig å pojkvännen men börjar lösa sig hoppas ja..
Just nu är jag hemma hos Jonas med Thäss å ska typ kolla på Halloween 2 aah bara ta det lugnt, eftersom jag är sjuk.. Ikväll så har jag ingen aning om vad man ska hitta på, thäss pojkvän å min pojkvän ska typ ut så de blir väl att dega hemma med thäss eller vara med dom andra brudarna eller något liknande..
Skolan börjar även snart :O så måste börja handla lite skolgrejer, fast faktist så saknar jag skolan en liten anning..Hoppas de här året går lika fort som de förra gjorde..
Neej, ska vara social med thäss nu innan vi åker å hämtar jonas från jobbet!
Pusspåer!
Söta tvillingarna! Älskar er bubisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback