Valborg + RÖÖÖÖÖJ

Hejsan bloggen!

Vet att jag varit urdålig på att skriva men lixom vem orkar skriva när de är så fint väder ute?
neej, men har inte gjort så  mkt dom senaste dagarna utan skolan, vänner och solat..
Idag var det juh valborg, då blev de rööööj. Vah på en 20års fest i rönninge med min bror och massa andra, vi åkte dit vid typ 8-9 och blev hemkörda vid 12 av polisen -.- FUUCK.. Fast de vah typ lika bra eftersom jag har höj feber, ont i halsen och börjar bli jävligt förkyld så jag orkade ändå inte festa mera och så hade jag inte ätit något idag typ ( en fralla och en pirog?(stavning?!) så jag började ändå bli lite halvt full.. Asså jag har typ slutat äta, äter typ inget om dagarna längre ;o
Nu är jag hemma hos min bror och hans tjej och ska väl sova snart, är trött och huvudet gör ont :(
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback