Riktigt bloggande

Hejsan!

Äntligen har jag tillgång till en dator och tid för den delen oxå..
Har inte haft tillgång till någon dator för nicko sitter på den hela tiden och eftersom det har varit så fint väder nästan hela veckan så har jag varit ute med vänner och kommit in sent så har inte orkat blogga, men nu sitter jag i skolan och kan äntligen blogga.. :)
Iveckan har jag som sagt varit med vänner och skolan, har solat som faan varje gång jag ser solen framme och även börjat spela fotboll xD
Har nyss suttit ute i solen i 1 1/2 timme med michis och stekt, faan vah skönt det är.. Men problemet är att alla mina fräknar börjar komma fram :( Inte kul
Idag ska jag vara med tjejerna och några andra vänner, vi ska typ iväg och grilla någonstans och ha kul.. Sen så sover jag och tvillingarna så får se om jag bloggar något mer idag, får se när vi kommer hem oxå för den delen.. Har fått sommarjobb så de e juh jävligt skönt..Så något kul kommer ja hitta på i sommar..
Neej nu börjar lektionen där vi ska fika för att en tjej i min klass är gravid och ska sluta skolan
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback