Psalm 21

Helllllo!!
Igår gick jag och linda hem till Cesar och kollade på film med honom och wikkan.. Vi kollade på PSALM 21 och shiit vah den var läskig.. börja fan gråta 2 gånger för jag blev så rädd, och den e svensk så de förvånade mig att den kunde vara så läskig ;o Sen när den vah slut så satt vi och snacka lite sen så drog ja och linda hem för att vara med thäss.. När vi kom in så sminkade vi oss som fjortisar först för att ta lite driv bilder men sen så fick tvillingarna något fel i huvudet och börja klä ut sig till typ talibaner?! (stavning?!) Aah, men kul vah de.. Dom tvinga mig oxå men gjorde inte så stor grej av de xD Vi gick och la oss vid typ halv 5 och blev väckta vid halv 12 av deras pappa för att Linda skulle följa med deras mamma till Mölnbo och hämta grejjer för att hon flyttar därifrån snart eftersom hon har fått jobb utomland och drar dit snart.. Nu sitter jag här med thäss och vi ska typ ut och sätta oss någonstans och sola lite =D Yeeah, de gör mig glad.. Men slänger in några bilder från igår/natt
Pusspåer!
- Kan slänga in fler bilder senare för ska dra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback