ONT

Hejsan!
Vaknade vd 9 idag av att jag hade skit ont i tungan och att den vah helt j*vla svullen.. Så jag gick ner och la is på tungan och försökte äta lite fil å kollade på 2 avsnitt av O.C.
Tvillingarna sover fortfarande men ska väcka dom snart, och så får vi se vad vi hittar på, wikk frågade om vad hade lust att bara typ kolla på film idag me henne och tror de blir så eftersom imorgon äre skolan så aah..
Längtar tills de har gått 2 veckor då ja och wikk ska tillbaka där vi gjorde hålet och så ska han byta till en mindre stav, jag kommer inte våga byta själv sen n är jag väl får se ;o Scary!
Ska sätta mig och kolla på Tungpiercingar så skriver mer när jag gjort något
Pusspåer!
- Skulle egentligen lägga ut en bild på min tunga men det går tydligen inte -.- så får lägga ut den genom mobilen om de funkar..

Kommentarer
Nicolaslive

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-08-04 11:02:38
URL: http://nicolaslive.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback