Ingen rubrik

Hejsan!

Sitter hemma hos tvillingarna och käkar hamburgare.. Wikk e oxå hära :) Drog hit direkt efter skolan..
Igår kväll kunde ja inte skriva för dåh vah ja ute och tönta mig med dom andra, vi lekte burken och röda, vita, rosen xD Skit kul vah de.. Hahah
Imorgon så går ja till typ 11.20 och sen så ska ja in till stan med tjejerna och på kvällen kanske vi ska ha tjejkväll eller så blir de på lördag..
Ska äta nu och sen så får vi se vad vi hittar på :) tror ja ska försöka göra en ny header, men vi får se, ja e inte så bra på de xD
Pusspåer!
 - Tror ja ska skaffa mig sånna, skit snygga tycker ja.. Jag och thäss har snackat lite och vi är ganska på att göra de, men problemet är att dom är rätt så dyra men aah, får väl bli efter sommarjobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback