värk värk och ännu mer värk

Tjenixen =)
Sitter här i soffan och har världens jävla mensvärk =( Inte O K tycker ja xD
Idag så vah jag inte i skolan eftersom jag hade ont i magen så jag hjälpte mamma att städa lite och så + så börjar jag bli sjuk, min röst börjar försvinna =O inte O K heller ... Imorgon vet ja inte om jag stannar hemma men tror de, orkar inte gå till skolan och sen så aa vene, men kanske blir stan med Wikki och vene om Jessie, Linda, och Thäss ska med men de blir nog kul om dom gör de.. Linda&Thäss ska komma hit imorgon iallafall, så de ska bli kul =)
Fick en ny klänning av mamma idag, söt liten rosa sak ;) Ska ha den på lördag så ni får nog se bild då.. Igår så färgade jag håret, mörktbrunt ( bild kommer i slutet av inlägget ) det blev bra tyckte jag :P Nu ska jag gå äta och sen så ska jag kolla runt lite mer på datorn, ikväll blire mys med mamma och små tjejerna eftersom andre är bort =D Jippppppii.. Neej, men det vah nog allt just nu
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback