Sorry

Hejsan och förlåt för dåligt bloggande..
Men jag har haft fullt upp hela tiden och jag är så sjukt stressad att jag faktist inte fattar vrf jag startade en blogg =/ menmen.. Men dagarna jag inte bloggat har sätt ut ungefär så här
Torsdag - pluggat och blivit sams med wikki
Fredag - Pluggat ännu mera och varit med jessie och wikki
Lördag - Först kollat på min lillesyrras match och sen varit på möhippa
Söndag - Varvat ner och hämtat nya krafter för en vecka till i skolan -.- hihi, nä men gjorde inte så mkt igår faktist
Idag så hade vi gympa på morgonen och där så hade vi konditionstest som jag sög på och det va sjuuukt jobbigt eftersom jah inte tränat på länge + så hade jag skiiit ont i halsen :P men de va bafra att bita ihop och springa ;)
När jag kom hem idag satt jag mig och kollade på The vampire dairies =D me love ^^)
Just nu ropade mamma att de vah mat så ska väl ner och äta sen måste man plugga lite till provet man har på onsdag..
PS. Det kommer inte bli så mkt bloggande tror ja eftersom att Jenny lånar inte ut sin dator så ofta -.-
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback