Längtar till lördag

Hejsan..
Idag va man ledig =D så de blev lite shopping med mamma, med hem blev de några saker faktist som
- En bh
- En mascara
- Ett skärp
- och en klänning till mamma som jag fick tvinga henne att handla :P
- sen en bh till min lillesyrra
Aa, de vah väl typ de :P
Efter handlingen bleb det sola lite så man kan bli brun tills bröllopet på lördag xD
Har precis duschat och sitter nu och lyssnar på musik på jennys dator men ska snart gå upp och plugga lite till provet jag har imorgon =(
Som rubriken säger så längtar jag tills på lördag eftersom så kommer Sandra över och fixar mina naglar =D ska få gelénaglar eller vad de e :P hihi sen så blire juh bröllop och senare på kvällen blire skojj med wikki och jessie =)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback