FOTO

Hejsan =)
Skoldagen idag var chill, började vid 10 och då hade vi någon skit, vetef*n vad den lektionen heter så aa :P sen så hade vi lunch och efter lunchen hade vi Vård-omvårdnad, där gjorde vi inte mkt, bara diskuterade om en film som dom tydligen såg igår och då va jag inte i skolan så jag kunde inte vara med och diskutera :P Efter den lektionen hade vi fotografering -.- Shiit, vad ful man blev på ensam-bilden -.- HATAAAA.. Neej, men efter fotograferingen hade vi MUSIK =O HATAHATAHATA.. Våran musiklärare suger juh K U K .. På musiklektionen lyssnade vi på opera =O Inte okeej, så jag och michis satt och garva som faan x) menmen, är inte lektionen rolig får man göra den rolig ;)
Slutade runt 14.45 och våran buss från skolan skulle gå 15.08 så jag och carro pallade inte vänta så va tog bussen mot flempan och tog tåget därifrån xD Tåget kom in 15.16 och våran buss gick 15.17 =O så det vara bara att börja springa från tåget till bussen och det va riktigt j*vla jobbigt ska ja säga x)
När jag kom hem gick jag raka vägen till Jenny som satt vid sin dator och vi tog lite kort =D Hihiihihi
Så nu sitter jag här vid hennes dator och ska bara skriva klart sen så ska mamma få sitta
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback