En ny singelbrud börjar blogga =)

Hejsan!

Jag heter Linda Nilsson och är en tjej på 15år men fyller 16 den 11nov alltså så är jag -94.
Jag gillar att vara med vänner, shoppa, festa och kolla in killar(a). Jag gillar även att bara ta det lugnt, sätta mig ner med en bra spännande bok och lyssna på musik. Jag går första året i gymnasiumet, linjen omvårdnad i Tullinge men jag bor i Tumba.Ni har säkert läst någon av mina andra bloggar jag haft (haft massor) men dom orkar jag inte blogga på längre, så nu ska det bli full fart blogg på den hära ;D Har ni några frågor så äre bara att fråga =)



Min dag idag !!

Har ingenting att skriva just nu eftersom jag är sjuk och har inte gjort så mkt än att sitta vid datorn och kollat tv :P Så nu ska jag fixa lite i bloggen och käka upp min Gorby's =)

Peace

En bild på mig soom även är lite gammal men den får duga så länge..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback