You are so cute

hejsan..
Sorry för att jag inte skrev igår men jag var ute hela dagen med Jessie och Wikki och kom in rätt så sent sen så mamma satt vid datorn så jag kunde inte blogga då =( Men nu kan ja =D för jenny är på träning så jag s snodde hennes dator medans ;) hihih, dumma mig.. Slutade vid 1 idag och kom hem vid ungefär halv 2, då kollade jag runt på dator lite med jenny och har nyss avslutat något spel hon har på datorn, som heter typ PLANTS VS ZOMBIES eller något sånt och det går ut på att man ska döda zombies med blommor och skit, hahha, lite töntigt men jävligt roligt..Sitter i soffan och lyssnar på musik och ska spela FARKLE på face och kolla på JONAS på disney ;) Imorgon äre vanlig dag i skolan och det betyder att det är en lång och tråkig dag -.- JAG ORKAR INTE =(
Neej, ska spela lite på face nu så
Peace
Gammal bild på mig och thäss =D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback