Träning

hello´
sorry att jag inte skrivit men igår hade jag fullt upp, direkt effter skolan drog jag och michis ner till idroo för att vi skulle börja träa handboll igen =D träningen började kvart i fem och slutade sex och från sex till sju så hade vi fys då vi var inne på gymmet .. fick vänta i idroo till åtta för att andre var så jävla seg på att hämta mig och när jag kom hem skulle jag duscha och sen käka och så var jag tvungen att plugga.. Pluggade bara till halv 10 sen somnade jag så aa, fanns inte så mkt tid till bloggen.. Men skojja inte att det var sjukt skönt att träna igen och skojja inte att jag har träningsvärk i hela kroppen, från mage till armar, från ben till (rygg?) kan man ha träningsvärk i ryggen? Aja, har iallafall ont i ryggen när jag rör på mig..
Idag börjar jag tolv och slutar antagligen 15.20 eller 16.00 -.- Palla lixom.. neej, men ag ve ja inte vad jag ska göra, skulle typ på bio men vene om de blir något.. det blir iallafall LOOOOOOOOOOOV idag =D Jipppiiiiiii
neej, nu måste jag fortsätta platta mitt hår för det ser ut som ett fågelbo sen så måste jag plugga lite mer för har prov idag =/
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback