Skojj..

Hello
Igår drog jag och wikki hem till jessie vid ungefär halv 9.. När vi kom dit så satte vi oss i köket och snacka drack cola och käka godis och poppcorn xD Vid ungefär 10 gick hennes syster och la sig så då satte vi oss ute med levande ljus och massa filtar och spelade ''sanning och konsekvens'' med kort :P Runt 12 blev det kallt då gick vi in och spelade typ gitarr hero =D Det vah riktigt kul.. Vid halv 2 skulle vi egentligen sätta oss och kolla på film men så blev de inte för vi drog ut med Hj, Dennis och Ström istället.. Åkte runt lite och så.. Sen så kom ja hem vid 4 och gick och la mig
Vaknade vid 11 idag och satte mig vid datorn med jenny och kollade lite skvaller om Justin Bieber =) Och nu sitter jag i soffan och har precis kollat på ett avsnitt av VAMPIRE DIARIES =D och ska kolla på JONAS L.A nu.. Ikväll händer de inget så de blir väl inge mer bloggande tror ja.. Så Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback