Rubrik lös

Hello bloggen! Sitter i köket och bloggar från mammas mobil, nicko har datorn så aa det fick bli mobilen istället :-P förlåt för att jag inte skrev igår kväll men jag hade ingen lust så aa, men jag gjorde ändå inget speciellt, var bara hemma hos vickan med henne och hennes pojkvän cesar.. Idag ska jag hem till henne igen med andra personer tror ja.. Eller hennes bror och hans kompisar ska vara där så vi ska väl vara med dom.. Hennes föräldrar är inte hemma så då får vi se vad vi hittar så ;-) hoppas linda och thäss kommer oxå :) just nu vet jag inte vad jag ska göra, tror jag ska gå sova en stund är så jävla trött fortfarande :( längtar tills på måndag då jag ska först ska gymma med linda och thäss sen så har jag träning så kvällen :-D hoppas bara min träningsvärk går bort, har ju sjukt ont i hela kroppen, speciellt magen kan inte skratta, inte hosta, och inte sätta mig upp när jag ligger :( synd om mig ju.. Och så har jag ont i mina armar som bara den :-o aja, faktist skönt att veta att man tagit i så pass mkt att man fått träningsvärk :) nej, nu ska ni inte få höra mera om min plåga xD men ska nog gå upp och vila en stund nu så Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback