Linda Nilsson @ Facebook

Hello..
Igår hade jag fullt upp som vanligt så kunde inte skriva då.. Men så här såg min dag ut igår.
- Skola till 15.20
- Hemma vid halv 4 och då fixa sig lite (vene vrf)
- Ner till ängen vid 19.00 och kolla på fotbolls match
- Drog till Tullinge efter matchen och lämnade av 2 killar ( Dennis kompisar)
- Åkte hem, försökte hitta på något..
- Drog till stan till sist
- Messa joakim och kolla om vi fick komma på en fest som han va skit seg på att kolla så sket i de
- åkte till statoil och köpte nattmat
- Drog hem vid halv 1
Aa, så såg min dag ut igår ungeför
Idag så har ja inte gjort så mkt, vaknade vid halv 2, klädde på mig och gjorde en inbakad fläta i håret för det såg ut som, ja vet inte vad.. Städade rummet och la mig sen och läste slut på boken vi läser i skolan - ANJA, TIGGARBARNET I MOSKVA heter den, hemsk bok asså.. Nu väntar jag på att wikki har fixat sig klart se så drar vi hem till Jessie som är barnvakt åt sin lillasyster och gör dom sällskap =D Får se vad som händer senare :P Men ska fixa mig lite nu så
Peace
Osminkade jag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback