In school

Tjenixen..
Kunde inte skriva igår eftersom jah intehade någon dator och jag var skit trött p.g.a att jag inte kunnat sova något hemma hos Linda&Thäss p.g.a att dom snarkar.. menmen..
Sitter just nu i skolan och har svenska och vi ska skriva rent våran intervjuv som vi har gjort men eftersom jag inte gjort min så har jag inget att skriva så de får bli att blogga istället =)
Efter den här lektionen slutar jag och ska hem och sova =D så jävla skööönt..
imrogon är jag ledig så då blir det ännu mer sova =D
neej, nu ska jag logga
Love

Kommentarer
thäss

Ehm, och du MÅSTE bara säga VARFÖR ? :S



Du hade musik`?

2010-10-26 19:18:09
URL: http://djurgardareforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback