Bröllop igår

Hejsan och förlåt för att jag inte skrev igår, men jag hade fullt upp med att fixa mig och så..
Gick upp vid halv 10 och duschade och så, sen kom sandra vid halv 12 när hon egentligen skulle komma vid halv 11 -.- då började hon fixa mina naglar och blev klar vid 2 och vi skulle åka vid 14-20 och jag hade inte sminkat mig eller något så de vah juh bara att slänga på med lite smink och den sätta på sig kläderna.. Vi drog vid halv 3 blev de och åka ner till mormor där vi skulle ta taxi till kyrkan och där stod alla och väntade.. Människor jag inte hade sätt på länge vah där så de vah kul att träffa dom =) Vad halv 4 började ceremonin (stavning?) och allt det där.. det tog ungeför 30 min sen så åkte vi till Harbro stugan och skulle käka och så.. Det blev kyckling, rostbiff, potatissallad och vanlig sallad, riktigt gott faktist.. När alla hade ätit blev det ''mingel'' eller vad man ska säga och efter en stund öppnade brudparet alla paket.. Efter de blev det fika, tårta och MORMORS KAKOR!!!! =D så jävla goda :D Vid kanske 9 började alla röra sig hemmåt så de blev inte så mkt kvr att göra, men jag blev barnvakt :P haha, neej, men fick springa runt och leka med en liten 5åring =) Vid 23.15 drog vi hem och jag, jocke (min bror) och hans tjej carro drog hem till henne och tänkte ha lite ''chillkrök'' men så blev de inte för ingen hade lust/ork att komma så jag drog hem vid 00.30 och fick och la mig xD
Just nu har jag ingen aning om vad jag ska göra men ska kolla med wikki om hon får/har lust att gå ut så aa, skriver väl mer ikväll
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback