Sorry gays

Hejsan :) förlåt för att jag inte kunnat skriva men datorn har fuckat varje gång jag skrev ett inlägg så aa just därför har de inte kommit in något inlägg :-P men nu så lånar jag mammas mobil så jag kunde blogga lite :) men det har inte hänt så mkt dom dagarna jag inte skrivit, eller ärligt talat så vet jag inte hur länge sen de va heller :-o men aa, får väl börja från idag... idag började jag tjugo i tolv så de var skönt att få sova ut lite för har inte kunnat sova dom senaste dagarna, vet inte varför har så mkt att tänka så just nu och så men aa, sånt är livet antar jag.. Hade bara vård- omsorg och svenska idag så slutade tio i två.. När jag kom hem så hjälpte jag mamma att möblera tv-rummet och sen gick jag och vila en stund.. Vid kanske 6 tiden gick jag ut med wikkan och jessie och gick in vid 7 något för att se paradise hotel :) nu ska jag upp och lägga mig, får väl se så tv lite innan man sover så peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback