Rubrik lös

Hello, Seg dag idag.. Började 08.10 och därmed idrott, fast vi fick gymma hela tiden så aa, vah rätt chill ändå.. Sen blev de matte och där så jobbade jag som fan men har ''Matte light'' orkar inte med den andra så aa, de vah juh rätt chill ändå, efter matten blev det svenska där jag verkligeninte orkade något, satt bara och lyssna på musik hela timmen, sen så blev de lunch och medicins grundkurs sen så slutade vi vid halv 2.. Tänkte gå på bio idag med wikkan men så blev de inte så jag satt mig och läste en fanfic som en tjej har skrivit och hon är verkligen duktig men aa, när jag kommit typ halva berättelsen så stängs datorn av -.- Strömmavbrott vad annars! -.- neej, så nu ska jag läsa vidare en stund innan jag går och fixar mig sen krypa ner i sängen..
Kisses'

En bild på mig och min syster som även fyller 10 imorgon så grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback