It's up too you, boy!

Hejsan!

Måste bara säga det här en gång till - JAG VERKLIGEN SUGER PÅ ATT SKRIVA! =O Nämen, herrgud måste verkligen skärpa mig.. Aja
Igår gick jag ut med wikkii vid 10 tiden, vi skulle ner till gulan och handla men han inte dit i tid så vi mötte upp J' vid Tuna iställer så jag kunde snacka med honom, han har varit konstig på sistone så vah verkligen tvungen att snacka med honom.. Fick inte direkt ut allt jag ville men fick veta att han inte slutat gilla mig iallafall, eller det var det han påstod så aa, får väl hoppas de och så får vi de vart det leder.. Jag har berättat vad jag känner och vill med honom så nu äre bara upp till honom!
Idag så vene vad jag ska göra, får se... Sitter iallafall och fixar mig just nu, lite make-up vah jag tvungen att lägga på.. Ska väl höra med wikkan vad som händer ikväll, så mer info får ni i nästa inlägg..
Peace

Haha, gammal bild från -07 på min ''fest''(party) eller vad man säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback