Grattis till mig! :)

Hejsan! Kunde inte skriva igår för att jag hade lite bråttom att göra klart en svenska inlämning och det blev rätt så sent så jag gick och la mig direkt efter och idag har jag inte hunnit skriva något för att idag är det min födelsedag och ja, har haft fullt upp och så :) idag fick vi avliva våran katt ior oxå som vi haft i sju år så de var lite jobbigt :( han hade blivit förlamad i bakbenen och typ ett hål i hjärtat eller något så han har det nog bättre där han är nu :(<3 imorgon är det fredag och det betyder helg :-D efter skolan imorgon ska jag fika med tjejerna, asså Linda, Therese, Wiktoria och kanske Jessica :) de ska bli mysigt. Just nu ligger jag i sängen och kollar på "du jag och dupree" har precis messat med sötisen och det går framåt eller det är vad jag hoppas iallafall :) men nu ska mamma ha sin mobil och jag ska ändå sova så godnatt :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback