Asså hora!

Fan vah jag är sur just nu, har skrivit två skit långa inlägg nu och jag har råkat trycka bort dom så de är bara att skriva om allt nu -.- fick blogga från mammas mobil för att vi har haft strömavbrott och våran dator funkar inte men iallafall, idag efter skolan så var jag i tumba med michis som handlade sen så åkte jag till skärholmen med wikkan, hon handlade örhängen till sig och så fick jag två par peace örhängen av henne och så köpte hon ett bästis halsband som vi delade på så tack så mkt bästis <3 efter de så hoppa jag in i duschen och sen så lagade jag pannkakor men dom blev typ cp så vågade inte äta dom. Efter de så städade jag lite i köket och så damsög jag (stavning?) Och så spelade jag skipo med jenny efter jag städat.. Nu sitter jag i rummet och jenny lockar mitt hår för vi har inge bättre för oss men ska nog gå och lägga mig snart så aa, imorgon börjar jag 11.40 och slutar 13.50 så de är nice imorgon.. Nej, nu ska jag sluta skriva innan jag tar bort allt ännu en gång så kisses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback