Usel

Hello
Märkt att ja är usel på att skriva men jag får ännu en gång skylla på att mina systrar inte lånar ut sina datorer, men får väl spara ihop pengar själv och köpa en kanske?!
Igår så gjorde ja inte så mkt, va ute med wikkan och jessie en stund och sen gå blev de tv:n
Idag äre juh nyår, vet inte vad jag ska göra.. Antagligen vara med Wikkan & Jessie och några till eller med familjen, tror de blir med familjen, för har ingen lust att bråka med mamma och wikkan och dom ska hem till hennes kille och typ dricka där och ja kommer inte kunna låta bli så aa + så äre inte så kul att kolla på när alla andra dricker.. Och Linda och Thäss är i Norrköping med Calle -.- Frågade egentligen först men då kom dom med en bortförklaring och sa att Emelie (deras kusin som bor i Norrköping) ville vara med dom själva och det förstår ja, men neej, så ska dom ta med sig Calle.. Börjar bli trött på deras beteende, känns som om vi kommer tappa kontakten snart eftersom dom är så besatt av Calle och Calle är besatt av dom.. Visst, nu låter ja säkert avis men vafaan, ja har känt dom i 8-9 år och sen kommer en kille in i bilden och dom har börjat skita i mig?! Inte så kul direkt.. Och dom vill inte vara med mig längre så länge Calle är med och dom ska ha med sig honom vart dom än går.. Orkar inte sånt skit..
Nu ligger ja i sängen och väntar på att Jenny ska komma hem så ska vi fixa oss lite.. Blir kanske bilder senare hur vi blev..
TTYL

1. Nikki Reed - Rosalie Cullen
2. Mackenzie Foy - Renessme Cullen
3. Ashley Greene - Alice Cullen
4. Kristen Stewart - Bella Swan/Cullen
5. Taylor Lautner - Jacob Black
6. Jackson Rathbone - Jasper Cullen
7. Kellan Lutz - Emmett Cullen
8. Robert Pattinson - Edward Cullen

Längtar som f*n till Breaking Dawn ♥♥

Kommentarer
felicia aulén

hur firar du din nyårsafton då ? =)

2010-12-31 14:11:56
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
FowZie♥

jag har ingen aning hur min nyårsafton blir ^^

2010-12-31 17:55:15
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Therese

Men vafaaaan, Vi kommer inte med några jävla bortförklaringar, Calle följde aldrig med iaf.

Vi har liksom fått en ny kompis,klart man vill umgås då,eller???

Han skulle iaf aldrig kunna ersätta er, no way.

2011-01-01 10:57:01
URL: http://djurgardareforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback