Trött på allt

Hello
Sitter i skolan och väntar på min sista lektion ska börja med coola michis och tönten carro.. Är så jävla sjukt trött att jag orkar faan inte göra ett jävla skit.. Blää på allt just nu..
imorgon är vid lediga förhoppningsvis,om våran musiklärare är snäll och låter oss skita i musik-lektonen imorgon..
Idag ska jag bara slappa, sova en stund och sen kolla med wikkan om hon vill träffas för har inte träffat henne på några dagar nu =O ovanligt, vi brukar ses varje dag annars, men aja..
nu ska jag kolla runt på facebook innan vi ska börja dra oss mot våran lektion..
Ciao
 Nicholas Jerry Jonas ♥

Kommentarer
tönten carro

linda du och jag ! töntarnas töntar läser böcker.. medans mickis ja hon är hon..alkis..

2010-12-14 12:28:56
URL: http://carolinaalmqvist.blogg.se/
Linda

Hahaha, alltid carro... Michis är ute från gänget! Alkis-michis..

2010-12-14 16:32:47
URL: http://teenagediary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback