Tack för de din korkade subba..

Hejsan!
Sitter vid köksbordet och skickar låtar till min mobil eftersom jag nu har Jenny's dator.. Har skickat massa nya bilder oxå eftersom jag behöver ny bakrund och skit :P men aa.. Idag så gick dagen rätt snabbt, stack hem innan sista lektionen dock men visste inte om läraren var där och tänker inte sitta i skolan 1timme och sen få reda på att han vah sjuk fortfarande så jag och michis drog hem.. Ska snart hoppa in i duschen, eller blir väl efter Paradise hotel.. Har inte gjort så mkt idag, tror faan jag börjar bli sjuk, jag är fett varm och jag är skit seg känner jag så aa, inge gott tecken direkt.. =( menmen..
imorgon äre fredag, asså helg, så de e juh riktigt jävla skönt =D
En sak jag har tänk på och börjar tänka på just nu oxå helt random är '' varför är blondinbella och kissie och dessie och alla bloggare så jävla kända? jag menar asså om inte så många hade läst om just deras liv så hade dom varit helt vanliga personer, right?! Asså egentligen så har dom inte så annorlunda liv förutom att dom får gå på ''galor'' (eller vad man kallar de) men asså hade inte så många läst deras blogg så hade dom inte blivit kända eller har jag fel?! Men aa de e bara vad jag känner.. Men måste hjälpa nicko nu med något skit så
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback