Svar på frågestunden

vad är dina intressen?
vilka 3 saker skulle du helst ta med dig till en öde ö?

Sv; mina intressen är att vara med vänner & festa och handboll, går inte på handboll just nu men har gjort de i 9år..
Jag skulle ta med mig min bästa vän Viktoria ( eller mina 3 vänner om dom räcknade som 1 sak) och sen skulle ja ta med mig mina 12 favoritböcker och min mobil =)



Har du någonsin fått en riktigt elak kommentar? Vilken kommentar som du fått i bloggen har du tagit åt dig mest av, bra eller dåligt?

Sv; nej, tror faktist inte ja har de, inte så långt jag kan minnas iallafall :P Hmm, kanske personerna som skriver att jag gör ett bra jobb på min blogg för då känner man att man folk tycker om de man skrivit =)

Vilken skostorlek har du? :P

Sv; det är olika, det beror på vad de är för skor oc för model på dom, men om jag ska ha klackskor så måste jag ha 40-41 eftersom jag har jätte breda fötter men annars kan jag ha 38-39 =)

Vad tycker du om min blogg?

Sv; jag tycker din blogg var söt och trevlig =)

favorit låt just nu? :D

sv; just a dream med Christina Grimmie & Sam Tsui (men egentligen Nelly's låt) =)



♥ Vad betyder lycka enligt dig?
♥ Vad är ditt drömjobb?
♥ Vad är meningen med livet enligt dig?

Sv; Nu är jag ingen djup person men ska försöka xD lycka för mig är när någon person alltid får en att le, så lycka för mig är när jag är med mina 3 bästisar
mitt drömjobb? De va en bra fråga, jag har ingen anning faktist men jag utbildar mig som ambulanssjuksköterska..
meningen med livet enligt mig är att man ska få leva de precis hur man vill =)


Har du nått som du verkligen ångrar, isåfall vad?

Sv; aa, massor faktist.. Speciellt att jag aldrig lyssnat på min vän när det gäller killar =)


Vad lyssnar du på då?

Jag lyssnar på de mesta :P men typ jonas brother , miley, justin bieber, bruno mars m.m =)

vilken årskurs går du i ? :)
hur spenderar du helst en dag?
föredrar du den kalla men samtidigt mysiga vintern eller det varma soliga sommaren mest? :)


Sv; jag går på gymnasiumet i Tullinge, inriktning omvårdnad..
Jag spenderar helst min dag med mina vänner eller i mitt rum med hög musik och en bra bok..
Det är olika, de beror på vart jag är och så =)



Hur länge har du bloggat?
Hur gammal är du?
Pojkvän?
Vad är det bästa med att blogg?

Sv; den här bloggen har jag haft i 4månader men jag har haft massor med andra bloggar så jag började blogga för kanske 3-4 år sen..
jag har nästan nyss fyllt 16, den 11 november
Nope, jag är singel ;)
Det bästa med blogga är att man kan släppa lös sina tankar och så =)

Vad ska du göra på julafton? :)

jag vet inte faktist :P kanske ska hem till min låsaspappa's pappa som vi alltid brukar göra men vet inte ännu, mamma har snackat om att kanske åka till min morbror istället =)


är du intresserad, nyfiken på islam ?
Tror du på Gud ?
Vad gillar du mest glass eller godis?
Gillar du kramar ?

Sv; nej, tyvärr de är jag inte och jag tror inte på gud heller..
det beror på vintern äter jag helst glass, tro det eller ej men ja och mina vänner går alltid och köper glass på vintern mer än vad vi brukar på sommaren.. men om man ska ha en mysig hemmakväll så föredrar jag godis.
Jaa, det gör jag väl, beror oftast på vem det är ifrån, gillar vissa kramar mer än andra =)


vilken är din drömresa?

sv; min drömresa är till Miami eller Usa, har alltid velat åka dit.. vill åka till usa för där kan man kanske råka stöta på någon söt kändis? ^^


vars tror du att du kommer när du dör?

Sv, haha, jag har varit en liten badgirl ibland men hoppas jag kommer till himlen, men jag vet inte vad osm händer efter döden så är lite skraj att tänka på döden =)


Vad är ditt fullständiga namn?
Hur gammal är du?
Vart bor du?
Vad består din familj utav?
Har du någon pojkvän?
Går du i grundskolan?
Vad ska du välja inför gymnasiet?
Eller vad går du på gymnasiet om du går där?
Varför började du blogga?
Vad tycker du är bäst och sämst med att blogga?


Sv; Linda linnea mariana nilsson nordgren
Jag är 16
Jag bor i Tumba, storvreten
Jag mina 2 äldre bröder och 2 mindre systrar min mamma hennes sambo (min låsaspappa) och hans son
Nope, men vill gärna ha
Jag går på gymnasiumet i tullinge med inrikning Omvårdnad
Jag vet inte, alla andra bloggade så då började jag med typ
Bäst är att man kan släppa alla sina tankar lösa utan att hålla dom inom sig så man knäcks av dom och det sämsta är att vem som helst kan se de och att det finns idioter som kommenterar helt onödiga kommentarer =)


Så, de var alla frågor med svar så hoppas ni blir nöjda =D


Kommentarer
jos

jaa jag vet, det är såååå bra :D

2010-12-19 21:16:07
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback