Snabbis

hejsan! Blir bara en snabbis just nu för ska ut och möta wikkan & jessie nu så aa, idag så hade jag bara två lektioner så de va fett chill.. När jag kom hem idag så gick jag ut direkt till linda och thäss dom var hos jeanette.. Efter en stund gick jag och linda ut för att träffa wikkan och vi tre gick ner till ängen och gick runt där i snön sen så åkte linda hem och jag och wikkan gick in, när jag kom hem så gick jag och vila och nu ska jag dra ut så får blogg.se mer imorgon blir det antagligen. Kisses'

Kommentarer
Therese

HAHA, Vad tänkte du på när du skrev Blogg.se och inte blogga ? ;)

2010-12-02 07:59:29
URL: http://djurgardareforlife.blogg.se/
Linda

Svar: jag blogga från andre's mobil så den måste ha bytt av sig själv!

2010-12-02 19:06:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback