Roligt

Hejsan!

Va kul med så många frågor =) svaren kommer senare ikväll så forsätt fråga ;)
Blir även ny header idah =D hihi
nej, men vaknade vid 12 idag och gick och duschade sen åt jag frulle och nu sitter jag här, vet inte vad jag ska göra resten av dagen men mamma skulle tydligen passa William (grannens barnbarn) och då blire väl att jag oxå göra de.. Har faan inte sovit något idag typ, kunde inte somna inatt pga min hals och min förkylning och sen så vaknade jag vid 6 och kunde inte somna om på ett bra tag eftersom min hals kliade som faan och det gjorde det jobbigt att andas och sen så kunde ja inte andas med näsan eftersom den var helt igentäppt (stavning?!)
imorgon äre skola sen så ska ja till (gamla) stan/södertälje/skärholmen med flikkorna ( Linda Thäss och Wikki) och handla julklappar, vi har inte riktigt bestämmt oss ännu xD men aa,  vi får se vad de blir =)
juste, det snöar juh som faan fortfarande =O vill inte ha mer snö =( Visst det är mysigt med snö men inte när det blir för mkt och eftersom jag och snö inte går ihop så bra så kommer jag antagligen slå ihjäl mig den här vintern. hahah, och nu äre bara 5 dagar kvar till julafton =D Yeeeah..
neej, nu ska mamma baka så ska väl kolla om ja kan hjälpa henne
Love

Kommentarer
Anni

Tack gumman♥

2010-12-19 17:31:18
URL: http://loveterra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback