Paradise

Hejsan!
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så kollade jag på The Notebook och efter den så gick jag ut och träffade Linda och Thäss en snabbis innan dom åkte hem, sen gick jag in och satte mig vid datorn innan jag tog Jenny's dator och gick upp på rummet och kollade samtidigt på Paradise Hotel.. Jenny's kommer snart hem från sin träning och då antar jag att hon ska ha sin dator så lika bra att blogga nu.. Ska ändå ner och fixa något att äta snart, har lixom inte ätit middag ännu.. Imorgon börjar ja 11.40 och det blir bara jag och Carro i skolan för Michis ska på skoldm typ men aja.. Neej, nu ska jag fixa annat
Peace
Sorry för alla bilderna men hade en aning tråkigt!

Kommentarer
carolina

snygga bilder linda!

2010-12-08 13:34:56
URL: http://carolinaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback