PANIC

Hejsan

Idag kom Fabian och Peter hit, jag och wikkan försökte få ner Fabian så vi kunde mula honom men det gick inge vidare, vi kunde inte röra honom ur fläckten :O så de var jag och wikkan som åkte ner i snön istället så nu kommer jag bli ännu sjukare än vad jag redan är =( Aja, skit samma, ändå snart jullov =D
När dom åkte hem gick ja och wikkan in och ja gick upp och la mig och tittade lite på tv.. Nu kollar  ja på PANIC ROOM som Kristen Stewart är med i, har alltid velat sätt den men har alltid somnat när den kommit på tv för att den alltid kommer så sent xD Så nu jävlar ska ja kolla på den, men den slutar 03.25, men skit samma, de är juh lördag imorgon så då kan man sova ut =D hihihi
neej, nu ska ja kolla vidare
Love
 - Bild från Panic Room

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback