Ont i magen

Hejsan!
Igår blev planerna ändrade, skulle juh egentligen till Linda och Thäss men vi stannade kvar istället, dom sov hos Marcus.. Vi skulle egentligen på fest hos johan i segersjö men han ändrade sina planer hela tiden typ så vi drog inte dit. Vi drog till Dödsbacken med wikkan bror och wikkan pojkvän iställer och åkte bulka xD Påväg hem så blev jag och wikkan Mullade (stavning?!) och såg ut som västa spöktrollet när man kom hem xD
Idag så har jag inte gjort ett skit, har varit hemma hela dagen så har fortfarande mina pyjamaskläder på mig - Lite halv äckligt, yes i know men orkar verkligen inte byta om..
PÅ tisdag är vi lediga i skolan så de e skönt :P
Neej, nu har jag inge mer att skriva
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback