Mini dator

Hejsan bloggen!
Sitter i sängen med Nicko's nya mini dator som hon köpte igår.. Så nu ere bara jag som inte har någon av barnen ='( Buhu för mig ... Neej, men, igår satt jag Linda och Thäss barnvakt åt lilla Ebba (deras brors dotter) fram till typ 12 då jag gick hem.. Idag vet ja inte vad jag ska göra, antagligen vara med Wikkan om hon inte är med hennes pojkvän, men aa, tror jaa hon kommer menmen..
Nu äre bara 12 dagar kvar till jul =D 0ch 9 skoldagar -.-
Nu har vi oxå satt upp julgranen, myyyysigt ..
Neej, nu har jag inge mer att skriva
kisse's
  
 Twilight - Love            The Vampier Diary - love
           Två bilder på mina favorit serie/film !!


Kommentarer
Lotta

Sv. Den är från Gina och jag bara älskar den! :D

2010-12-12 16:41:40
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback