Magen värker =(

hejsan!

Var bara tvungen att skriva ett litet sött nattinlägg xD Kan inte sova just nu för att jag har så sjukt ont i magen, nästan som kramper, och de känns som om ja ska spy så vågar inte heller somna =( men ja är jätte trött ...SUCK
Kollade nyss på The blue lagoon och Return to the blue lagoon eller inte hela andra filmen eftersom ja kollade på youtube och då fanns inte alla klipp, ofta man lixom lägger in alla klipp utom den i mitten -.- aja, ska ändå tjata på mamma att köpa dom till mig (a) Sitter nu på Facebook och snackar med min bror men ska väl lägga mig snart och se om ja kan få lite sömn ändå..
Love
 
Nattbilden får söta Miley Cyrus stå för =) Enjoy ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback