I want you so bad

Hello
Sorry för att jag inte skrev igår och vet inte varför jag inte gjorde de heller, men aa, det gjorde jag iallafall inte.
Men var jag bara hemma med familjen, jenny sminkade mig för vi hade så jävla tråkigt och sen så blev de idol.. men Olle åkte ut =O fattar ärligt talat inte vad folk tänker med som låter Jay vara kvar som BARA kan sjunga rock låtar -.- men aja.. Sen efter idol gick vi upp och kolla på Eclipse =D yeah, faan vad jag har längtat efter att få se den..
Idag så var jag i ängkyrkan (för dom hade basar) med Linda Thäss och Wikki .. Sen gick vi hem till jeanette men gick typ ut med än gång för att Marus kom.. Ska förmodligen följa med Linda och Thäss hem idag så det blir mer bloggande från dom eller senare om jahint följer med dom hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback