Egen kär

Hello!
Ligger här i sängen och har jävligt tråkigt, så aa, ligger och tar massa med kort på mig själv x) för de e så här att jag börjar bli riktigt egen kär =O vene vrf men så ere.. Linda och Thäss kommer snart och då ska jag ut med dom =) igår så kunde jag inte skriva för att jag var på min lillesyrras kalas så aa xD
Kollade på ett avsnitt av The Vampier's Diary today och sen så har jag inte gjort så mkt mer så här är bilderna jag tog på mig själv
Enjoy



Jo, jag undrar om det finns någon snäll person som kan fixa en gratis header till mig?! Jag gillar förstås min som jag har nu men jag är en sån person som måste ha nytt typ hela tiden så aa, finns det någon söt människa som kan fixa en gratis header till mig?!

Kommentarer
michis

INTE SKA DU GRÅTA LINDAAAAAA :(

2010-12-14 21:28:23
Felicia

jag kan fixa header om du vill.

Skriv till mig på msn så fixar vi det <3

2010-12-14 21:44:49
URL: http://fellibellii.blogg.se/
Anonym

jag kan fixa header om du vill.

Skriv till mig på msn så fixar vi det <3

2010-12-14 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback