Damn, vah jag känner mig dum

Aa, känner mig riktigt jävla dum just nu, jag fattar inte att jag kunde gå på dina små lekar, men de gör man väl när man gillar någon och den personen har påstått att han gillar en tillbaka, men allt visade sig vara en stor fet jävla lögn.. En lögn som fått mig att börja på noll igen.. Att driva med en tjej som har känslor för en är bara så jävla omoget, men du e juh omogen så aa, kan inte klandra dig för något.. Men de e så jävla lågt att du låtit de gå så jävla länge att du sen ska sticka mig i ryggen..Jag tvivlar stort på allt du sagt till mig genom åen vi känt varandra att dom var sanna.. Vill bara sjunka genom golvet och dö just nu för du har tryckt ner mig så otroligt mkt just nu att jag inte vet om jag kommer orka jobba mig upp längre..Du var den enda killen jag kunde vara mig själv med och inte behöva  oro mig för hur jag såg ut och allt det där.. Men du har tydligen förändrats en hel del.. Så jävla lågt av dig din omogna fitta!! Du är inte värd mina tårar längre..

Hejsan!
Idag så slutade jag halv 12 och var hemma vid typ halv 1.. när jag kom hem så satte jag mig och kolla på tv sen så gick jag och vila lite tills jah får ett sms från en fitta och gick ut för att snacka med jessie och wikkan.. Nu sitter jag här och vetefaan vad jag ska göra.. imrogon är jag ledig så då ska jag sova länge och bara slappa, måste plugga lite till matte-provet oxå som jag har på torsdag men de får vi se hur det blir med det eftersom jag inte gilar att plugga.. menmen, vene vad jag ska skriva mer så aa
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback