Blond vs Brunett

Hejsan!

Sorry fö att ja inte har kunnat blogga något igår  men Jenny&Nicko lånar inte ut sin dator längre -.- så ja får ta den när dom inte är hemma och sen så brukar nicko gömma sin men nu hittade ja den.. Barnslig unge..
Aja, skit samma.. I går så  vaknade ja sent och satt mig i soffan och kollade på film med Jenny.. Sen vid typ halv 6 tiden drog ja ner till Tumba för att möta Jessie och Wikkan som hade varit i stan, dom skulle till Donken och fika så aa... Sen drog ja hem och kollade på tv med mamma och nicko..
kunde inte somna inatt, somnade typ vid 2-halv 3 men försökte somna vid typ 12- halv 1 .. Och när  ja väl somnade så drömde ja en mardröm eller de e väl ingen mardröm egentligen men för mig är de ... Drömde att mina bästa vänner Linda och Thäss inte ville vara mina vänner, dom hade bara låsas för att min mamma hade bett dom göra de =O inte kul.. Drömde oxå att jjag färgade håret blont ich de vah fint faktist, har haft det förr men tyckte inte ja passa i de men tror faan ja ska göra de igen xD typ alla tycker ja ska de.. Hmm, undra om ja ska ?! Nu snackar ja med Thäss på Face och ska tvinga hit dom xD Skriver mer ikväll om min dag
TTYL
 - Några bilder ja och Jenny tog i måndags kväll .. Mest på mig men jenny drog alltid bort när camen tog kort -.-

Kommentarer
FowZie ♥

GOTT NYTT ÅR PÅ DIG!

hoppas det blir ett toppen år:)

popssR' ♥

2010-12-31 13:28:22
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Anonym

GOTT NYTT ÅR!! :D

2010-12-31 13:36:43
URL: http://sofietagtstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback