Blod&Choklad

hejsan

Har inte kunnat skriva på dom här två dagarna p.g.a att ja har varit upptagen... i fredags så var de juh jul och då hade ja inge tid att skriva och igår var ja hos min pappa hela dagen och sen på kvällen vah ja med flikkorna så kom hem vid halv 12 och då orkade ja inte blogga, så det fick bli idag istället..
Just nu väntar ja på att wikkan ska ringa mig för missade nyss hennes samtal och ja har inga pengar på mobilen eller har inte kompis heller så kan inte messa eller ringa så ja får damp.. Hatar att inte ha pengar på mobilen och sen så svarar hon inte när ja ringer hem till henne.. DAAAMP
Nu så ska ja läsa min nya bok ja fick i julklapp och sen fortsätta ringa wikkan hem som en galning tills hon svarar mig.. Sen ska ja väl vara med Tvillingarna innan dom åker hem..
Love
 
- vet inte om man ser så mkt men iallafall det är boken ja fick i julklapp och heter Blod&Choklad..( nicko's cam på datorn SUGER!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback