Alla julklappar klara

Hejsan =)

Igår så åkte jag&wikkan till Södertälje för att möta upp Linda och thäss å deras vän Calle, innan vi drog till stan så kollade vi runt i södertälje efter julklappar och sen så drog vi in till stan vid kanske 1, inne i stan delade vi upp oss så vi kunde köpa julklappar till varandra och ja hittade även till hela min familj.. Vi åkte hem vid kanske 5 tiden och på tåget bytte vi tjejer julklapp för vi vet inte om vi hinner ses innan fredag, när vi kom till Tumba så drog ja och wikkan in till In&Finn för att leta efter dom sista julklapparna och hittade dom såklart.. Väl hemma började ja slå in alla julklappar och sen så drog ja och wikkan ut och lekte lite i snön, jävligt roligt va de.. Har lite skuldkänslor för att jag åkte till stan istället för att dra till skolan =/ Dumt gjort av mig, men gjort är gjort..
nu sitter ja och kollar på Daddy's girl och jisses va dom är roliga hahaha.
Nej, nu ska nicko ha tillbaka datorn
Love


Kommentarer
millis

fin blogg du har! :) <3

Hoppas du har haft en bra dag. :)

kram till dej! <3

2010-12-21 17:58:28
URL: http://bloggmillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback