Nattinatti

Hejsan!
Vaknade vid kanske halv 1 idag? Kmr nt riktigt ihåg men de spelar ingen roll.. Drog ut med Linda och sen kom W ut till oss oxå! Drog till Vivo å handlade dagliga dosen (energidricka) och sen så drog vi in till Linda. Sen kom min baby å hämtade mig å vi drog och handla å sedan till hans pappa! Åt potatisgratäng å kött med bea och sallad (a) sen la ja å baby oss i soffan och bara slappade.. Eller han somnade medans jag satt å kollade på en film, bra faktiskt. Nu Kmr jag nt ihåg vad den heter bara för de :-P och nu kom jag nyss in och ska lägga mig å sova! Sjuuukt trött.. Imorgon är de fredag å de betyder att jag får sova med mitt hjärta och att de bara är 2dagar tills jag är 18!! HAPPY GIRL!!!!!! Nej, nu måste jag sova! Puss


Kommentarer
Sofia

Fin blogg,kika gärna in min! ;)

2012-11-10 15:31:16
URL: http://allineedihave.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback